Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Ποια ηθοποιός ντρέπεται για το ύψος της;




Μπορεί να την βλέπετε στην τηλεόραση και να την θαυμάζετε, αλλά αν περάσει από δίπλα σας η…
Σκάρλετ Γιόχανσον, ούτε που θα την προσέξετε, αφού είναι κοντή!!!
Και δεν το λέμε εμείς αυτό, αλλά η ίδια, η οποία σε πρόσφατη συνέντευξή της υποστήριξε ότι περνάει απαρατήρητη λόγω ύψους.

«Τις περισσότερες φορές κυκλοφορώ μόνη μου, γιατί είμαι κοντή και ο κόσμος δεν με αναγνωρίζει… Όταν ήμουν πιο μικρή ανησυχούσα περισσότερο. Είχα μάθει μέχρι και να μεταμφιέζομαι, αλλά τώρα είμαι πιο άνετη με τον εαυτό μου. Σίγουρα δεν έχω ακολούθους. Θα βγω συνοδευόμενη από το σωματοφύλακά μου είναι όταν κάποιος από αυτούς θεωρήσει ότι κάτι κακό μπορεί να μου συμβεί…».

Η νεαρή ηθοποιός παρόλο που συγκαταλέγεται στις stars με χαμηλή αυτοπεποίθηση υποστήριξε στην ίδια συνέντευξη στην Daily Mail ότι «φυσικά και έχω μεγάλο εγωισμό. Είμαι ηθοποιός και όλοι οι ηθοποιοί πιστεύουν ότι είναι μοναδικοί».

Πηγή: star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου